Salam Semua…

Hmmm…alhamdulillah ari ni aku dapat menghadirkan diri ke kampus..tapi ari ni aku dah semakin pulih.Semalam condition aku tak berapa baik, aku diserang sakit yang remeh dan manja (cirit birit, pening tahap nak pitam dan sakit kepala tahap nak pecah). Tapi aku percaya Allah kurniakan hambanya sesuatu itu pasti ada hikmahnya.

Dalam pada aku sakit tu ada beberapa perkara yang tidak diduga berlaku. Konflik yang terjadi dalam newspaper team..hmmm..tapi tidaklah merbahayakan kesihatan aku..hahaaaaa..tak tau lah bila nak habis cerita newspaper sem ni:p

Tapi hari ini aku tengok ok jer bebudak-bebudak ni. Takda pun masam-masam muka macam cuka atau senyum-senyum tawar air lopak. Semua ok, cam biasa je aku tengok. Berlakon ke???. Whateverrrrr…teruskan usaha kawan-kawan!!!!

Dan pada hari ini juga aku dan rakan-rakan mempelajari sesutu yang baru, pelik, susah dan leceh…iaitu membuat HTML (HyperText Markup Language).

Ya Allah! mula-mula tu macam nak give up je, tapi berkat kesabaran yang aku bina aku ikut gak Sir Faizal buat benda baru ni..biarpun menguji iman aku yang sememangnya nipis. Walaupun begitu ia tetap adventure dan interesting..

InsyaAllah kalau aku ulang buat tanpa bantuan Sir Faizal boleh kut…nanti aku try buat…

Tapi memang aku cakap betul…soooooo…difficult to explore a new thing. Lebih-lebih lagi kalau perkara itu di luar bidang kita. Tapi dalam susah-susah tu aku dapat pelajari perkara baru yang boleh aku applikasikan dalam kehidupan. Aku tahu bukan semua orang dapat pelajari benda baru ni, hanya orang yang sebertuah aku dan rakan-rakan sahaja…hihi..

Oklah sebelum aku keluar dari orbit kebenaran dan landasan-landasan yang betul, baik aku berhenti dulu. Akhirul Kalam..Allah kurniakan hambanya penyakit adalah untuk menghapuskan dosa-dosa kecil mereka. Tapi bagi orang yang bersyukur bukan bagi mereka yang mengeluh. Manakala bagi mereka yang mengeluh hanya menambahkan dosa mereka.

Wassalam..