Salam semua..

Penantian selama lebih dan kurang 1 bulan kami menunggu ‘kelahiran’ baby sulung akhirnya berhasil. Hari ni printer party hantar our newspaper. Exited gila nak tengok wajah newspaper ni.

Ari ni buat pertama kalinya aku menjual papers kepada pelajar USIM. Dari pkp (Pusat kemudahan pelajar) ke FKP, aku menjaja paper ni, alhamdulillah, akhirnya newspaper that aku and  the gang akhirnya berjaya dijual.

Tapi tak yah cakaplah, perasaan yang teramat malu. Bila kami offer kat orang lain beli newspaper ni ada yang layan, ada yang beli, tak kurang juga yang ‘kerek’ skit. Kita offer pun dia orang wat tak dengar, pandang pun tidak.

Aku cakap ngan member2 ni sepatutnya we should use the mask, supaya orang tak nampak muka kita..haha..

Harap2 ni kalau jadi real journalist janganlah aku sendiri yang jual benda tu..tak nak!!!..huhuhu..taubat, cukuplah kat USIM je aku apply this purpose of marketing.

But, this is the million experience that i has been through for this day..and i hope this tak akan berulang untuk kedua kalinya. Amin..

 Wassalam..