Salam semua..

Aku nak mengumpat ni..tpi sebelum tu bagi laluan dulu tuk aku ketawa..haha..1000x ulangan..aku rasa kalau korang baca story tu sure korang ketawa sampai tergolek2..i’m pretty sure..

Meh aku share story tu..macam ni, aku baru je belek2 news 11hb..aku terbacalah satu news ni boleh la dikategorikan sebagai ‘macam-macam’. Ada kes sepasang couple ni yang laki 19 tahun dan yang pempuan 17 tahun tengah wat projek dalam keadaan khayal, tapi tak tau lah dia orang ni pekene ‘bende’ haram mana satu.

Dalam keadaan ingat2 syurga dunia dan pastinya neraka sebenar jadinya, dia orang wat le benda terkutuk tu..dalam ladang kelapa sawit (may be)..lepas wat ‘benda’ tu, yang pempuan baru perasan gigi palsu dia hilang, puas mencari merata tempat tak jumpa, yang sang lelaki ni wat derk je sebab still terasa blurr dan malu skit kut le.. akhirnya mungkin terasa kasih dan kasihan sang lelaki pun bagitahu yang dia tertelan gigi palsu tersebut..hahaha..terguling2 aku ketawa..kelakar gila..huhu..hihihi..kihkih..

Dan pastinya yang membuatkan aku ketawa extra+extra+extra lagi ialah..aku terimagin budak pempuan tu balik umah dengan takde gigi, mesti mak ayah dia tertanye2 kan?, dan aku rasa sementara menunggu pasangan dia mencerna gigi tu, mesti dia orang tak kuar lagi, sebab pastinya gigi dia tak de..kuikui…kuikui..

Dahle korang jangan asyik gelakkan orang je, tak baik tau..tapi Allah itu MAHA KUASA Dia tunjukkan juga kekuasan dia serta-merta supaya budak dua ekor tu sedar. Itu baru tertelan gigi kalau dipanah petir? Nauzubillah…Tak taulah pula kalau lepas ni dia orang tak sedar juga. wallahua’alam..

Wassalam