Salam semua…

Hari ini walaupun berat hati nak pergi kerja, tapi berkat dorongan dan kata-kata semangat dari kawan-kawan baru aku terasa ada ‘hati’.

Terima kasih kawan-kawan.

Walaupun aku keluar rumah dengan perasaan yang membuku dan air mata yang tertahan-tahan, aku terpaksa melaluinya.

Jadilah dewasa.

Matangkan pemikiranmu.

Jangan terlalu mudah mengaku kalah walhal kau belum pun berusaha sehabis daya.

Ini bukan dirimu yang dulu.

Dulu kau bukan seorang yang lemah semangat seperti hari ini.

Dulu kau bukan seorang yang mudah menyerah seperti hari ini.

Bukan seperti hari ini. 

Tapi satu, satu sahaja yang sama tentang dirimu..

Air mata adalah sahabat baikmu dan peneman sepanjang masa. Ketika kau bersedih, gembira, takut atau terluka.

dan yang pastinya pada hari ini, kau semakin mengagunggkan dan memerlukan sahabat dalam hidupmu.

Teman adalah bahu yang boleh kau menumpang, menyandarkan masalah.

Uhhh..dalam terluka aku boleh bermadah.pelik?? itulah aku..

Wassalm..