ahli kumpulan aku yang kiut-kiut..

ahli kumpulan aku yang kiut-kiut..

 
Sungguh seronok dapat satu kumpulan dengan dia orang ni. Sentiasa happy go lucky. Aku suka sangat..tapi minta maaf untuk adik-adik, aku terlupa nama korang. Biasalah dah berumur ni, selalu lupa..aku hanya ingat certain people je..sorry..
 
 
 
 
 
 
 
 
Posing manja sebelum sukaneka..

Posing manja sebelum sukaneka..

 
Hmm..kalau sudah budak komunikasi, selagi kamera ditangan selagi itulah nak berposing bergambar. Nak tau depan kita orang bergambar ni adalah pantai Morib..tapi tak lah macam pantai sebenar hanya tepian pantai yang berair keruh..
(dari kiri) Bertudung pink:Azie, Indah, Ipa, Maira, K. Mie, P-ja dan Mascot digi..huhu..
 
 
 
 
 
 
haha..aku dan Anna main flyingrope..so interesting..

haha..aku dan Anna main flyingrope..so interesting..

 
 
Aku buat aksi berani..naik benda alah ni. Pastu kebetulan aku memakai seragam kuning dan topi keselamatan pun berwarna kuning..dan aku dipanggil ‘Digi Bersamamu’. Budak-budak ni galak tanya aku “line ok x kat atas?”..haha..kuang asam..tapi tahniahlah pada diri aku sendiri kerana berjaya juga menempuhi cabaran..

 
 
 
 
 
sebelum balik kolej kediaman..

sebelum balik kolej kediaman..

 
 Memahat kenangan sebelum balik ke kolej kediaman. Mungkin kita akan kembali ke sini lagi. InsyaAllah..