Salam semua..

I HAVE A BAD DAY!!! MONDAY MORNING BLUE!

Hari ini semua tak kena, padahal sebelum keluar daripada rumah aku sudah berdoa semoga hari ini diberkati dan baik-baik saja. Tapi, doa ku belum dikabulkan lagi. Ada saja yang menyakitkan hati. Ada saja yang datang mencari pasal dengan aku. Ada saja yang buat sinis dengan aku. Bosan.

Aku boleh sabar selagi tahap kesabaran aku belum dipenghujungnya. Tapi aku tak janji sampai bila. Aku bukan dalam golongan ahli sufi yang terlalu baik dan penyabar. Lahar kemarahan aku kadang-kadang tercetus juga. Air mata aku cepat saja bergenang, tunggu saat untuk tumpah. Tapi bersebab.

Hari ini baik saja mood aku. Sampai je di kampus entah aura siapa mengenai aku, sampai aku hilang ke RASIONALan nya. Bad situation. Aku tak suka. Aku benci. Aku tak ingin lalui. Cepatlah hari ini beredar. Tukar kepada lebih baik, aku mohon.. Allah..Allah..aku tak daya lagi.

Aku terfikir, jahat sangat ke aku ini, mungkin itu balasan bagi orang-orang macam aku ini. Allah tunjuk kan DIRECT untuk aku dibulan mulia ini. So, aku tidak dapat buat apa-apa melainkan berubah, dear!

Aku diduga..

Wassalam..