Dia 1: Jom balik!!!!!

Dia 2: Exam dah habis. Semester pun dah habis. Yang ko still duk kat situ apasal? baliklah weiii..

Dia 1: Nak tunjuk rajin lah tu..

Dia 2: Semeseter depan datang baliklah beb..

Aku: Bodoh-bodoh alang betul budak ni. Lurus punya bendul punya budak.

Dia1: Sesedap rasa je memaki orang ye

Dia 2: Entahle budak sekor ni. Ikut siapa punya perangai pun aku tak tau. 

Aku: Masuk u tapi bodoh masih lagi bertingkat-tingkat. Mangkuk hayun betul.

Dia 1: Yang ko marah berapi-api ni pesal hah?!

Aku: Korang saja naik kan kemarahan aku yang memang tak abis-abis lagi ni (idung kuar asap dan api)

Dia2: Iye ke? (dengan muka serupa mangkuk jamban)  

Aku: Aku tak boleh balik lagilah. Nak siap kan tesis. Ada faham???

Dia 1 dan Dia 2: ???????

Aku: Faham pun..(tersenyum paling manis)

Dia 1: Kalau iye pun cool skitlah dear..

Dia 2: Nanti aku belanja ABC yekk..

Aku: Aku suka..

Dia 1: Jangan sedih , aku boleh balik dah..huhu..

Dia 2: Aku pun begitu jua (sambil menyanyi riang)

Aku: Aku suka..suka sangat makan orang..nyum..

 

Moral: Aku tak boleh balik lagi, dear..