Hari ni keluar cover news dengan senior, Au Yeong How di Palza tol PSJ 5. Oklah juga. First time hadiri conference. Tapi dia sangat-sangat ok, boleh katakan aku bagi kredit tuk Au(senior) ni. Dia sangat-sangat membantu, banyak beri tunjuk ajar, bagi tip-tip menjadi seorang wartawan. Aku berterima kasih padanya. Aku rasa aku belum pernah berjumpa orang yang bersifat macam ini. Thanks Au.
Hmm..7hb ari tu aku baut tinjauan di IJN mengenai pembatalan Sime Darby nak amik alih IJN. Good news, story aku tu keluar pada muka surat 3. Kira oklah tu biarpun itu adalah first assigment aku kuar, dan terima kasih kepada copy editor, En. Nizam kerana edit news aku.
Sehingga hari ini aku masih tearsa sanagt kurang ilmu dan terasa bodoh sanagt. Aku perlukan bantuan dan pengalaman yang lebih banyak. Doakan kejayaan aku ya teman-teman.

Chow cincau yeoss….