Salam semua..

Hari terakhir di bumi Utusan Malaysia. 50 peratus sedih dan 50 peratus lagi gembira.

Selama empat bulan aku menimba pengalaman, menyelongkar dunia kewartawanan sebenar, sepak terajang industri ini, banyak telah aku lalui.

Pelbagai perkara dan peristiwa telah aku kutip dan anyam sebagai pengalaman paling berharga dalam hidup aku.  Jumpa ramai manusia yang pelbagai ragam dan sifat, membina jaringan perhubungan dan paling penting aku dapat semuanya. Complete. Suka, duka, gembira, suam-suam kuku, dan macam-macam lagi.

Terima kasih kepada bos-bos besar Utusan:

En. zulkifli Hamzah, En. Rozzaman, Pn. Mahraini, Pn. Noraini, Cik Rosni, En. Nazrul, En. Nizam, En. Ramli, Kak Fauziah, En. Samsor dan bos-bos besar yang lain.

Wartawan-wartawan senior: (news Desk)

En. Hata, A. Arshad, A. Amran, A. Saiful Haizan, A. Saifulizam, K. Norila, A. Tomok, Muzdalifah, Faizah, Zuhayati, Fadzilah, Andika, Shofi, Chin Mee, Pei Wen, Athira, A. Nizam, A. Tarmizi, A. Herman, Dayne, Santhy, K. Rohani.

Minta maaf kepada sesiapa yang tidak tersebut namanya. Tapi, ketahui aku amat menghargai jasa dan tunjuk ajar semua.

InsyaAllah, ada rezeki berpeluang aku mencurah bakti di sini.

K, esok nak selebrate dengan kakak PR..

Terima kasih semua, sayonara..