3 hari yang begitu padat dan sesak. Sampai nak bernafas aku perlu cari  ruang. Huh..penangan tesis yang secempot! Aduss..aku dan rakan-rakan sakit, penat dan sesak. Betul.

Haha..aku rindu zaman study dahulu, zaman aku masih nakal (skang ni dah baik skit). Dulu, sewaktu kampus menjadi rumah kedua aku. Aku ingin ulang waktu itu, betul aku sedih untuk meniggalkannya. Alam penuh pengertian  dan dunia kampus yang mendidik aku..huhu..dari seorang yang zero pengetahuan kepada seorang yang hmm..bolehlah dikategorikan berilmu..haha..

Aku ni, masih main-main lagi. Peluang pekerjaan belum aku risik. Kelmarin dan Sabtu lalu, karnival kerjaya aku biar begitu sahaja berlalu. Sabtu, kaki sudah mencecah lantai PWTC, dewan Tun Razak, oleh kerana terlalu ramai orang aku patah balik. Huh..melampau kan aku? Bongok! orang jawa cakap. Ya! aku bongok..tapi aku takut yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran.

Aku perlu ke library untuk menambah bahan tuk tesis aku. Isnin dah kena hantar. Ya! believe it or not? Juz three days to settle it? OMG..aku tertekan.

Sabtu dan Ahad aku bertapa di library(tempat yang jarang aku jejaki..huhu…). Buat kerja lambat dan tangguh. Aku masih macam dulu walaupun di akhir semester ini.

Oklah..kesimpulan di sini;

-aku belum cukup pintar

-aku masih belum pandai

-aku tetap macam dulu

-aku tetap aku

Aku: Seorang perungut, perengus, seorang yang tidak bersyukur, bercelaru fikiran DLL.

Jujur ya!