Mak,aku,bapa;gambar lepas kuar dewan..

Mak,aku,bapa;gambar lepas kuar dewan..

 

Abang aku bagi bunga..haha..thanks

Abang aku bagi bunga..haha..thanks

 

Akak ipar pun bagi bunga..thanks kak..

Akak ipar pun bagi bunga..thanks kak..

 

Inilah family mambers yang datang memeriahkan majlis..huhu..

Inilah family mambers yang datang memeriahkan majlis..huhu..

Ni adik bongsu aku bagi bunga kecik n sekotak 1 drop perfume..terharu

Ni adik bongsu aku bagi bunga kecik n sekotak 1 drop perfume..terharu

 

Ni 3 beradik, ilyn,aku, adek

Ni 3 beradik, ilyn,aku, adek

 

Ni member-member 'kamceng'..miss u all

Ni member-member 'kamceng'..miss u all

 

Bergambar dengan famili masing-masing..sweet moment

Bergambar dengan famili masing-masing..sweet moment

Ni farhana ngan acik ida..bad mood c kecik tu..

Ni farhana ngan acik ida..bad mood c kecik tu..

 Kawan-kawan kalau nak gambar kamu, sms orang..nanti diemail kan..huhu..malas nak upload banyak-banyak, letih tunggu, lembab..hehe..