Inilah antara words yang sentiasa aku pegang dan jadikan panduan dan penguat semangat ketika aku rasa down, tetapi setakat ini baru 40% berjaya menginsafkan aku..always remember dear..

  •  Some people need to learn that the truth is bitter
  •  Your heart is no good until it has been broken at least ten times. Love and pain make us human
  •  The more you understand yourself, the more you will be able to control your thoughts and behaviours…self-awareness
  •  Don’t learn to treasure, when everything is gone
  •  It would take a thousand workers to build a castle, a million soldiers to protect a country but only one woman to build a happy home
  •  The greatest mistake you can make in life is to continually fear that you will make one
  •  The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do

Dan words terakhir itu aku selalu genggam erat bila orang-orang sekeliling memperkecilkan kebolehan aku atau ada unsur-unsur merendahkan martabat dan maruah aku. Ya kata-kata keramat ini aku kutip daripada seorang lelaki England, Walter Bagehot seorang usahawan, penulis dan wartawan.

Jangan sangka words is just a word, no nothing. Tapi hakikatnya, terselit seribu kekuatan, dorongan dan motivasi serta semangat di dalamnya.