Archive for Oktober 2009

Falling for u…

I don’t know but, I  think I maybe falling for you. Dropping so quickly, maybe i should keep this to myself. Waiting til i know you better. I am trying not to tell you, but i want to. I’m scared of what you’ll say. So I’m hiding what I’m feeling. But I’m tired of, holding this inside my head. I’ve been spending all my time, just thinking about you. I don’t know what what to do. I think I’m falling for you. As I’m standing here, and you hold my hand, pull me towards you and we start to dance, all aaround us, i see nobody. Here in silence, it’s just you and me…Colbie Caillat~

Crazy and tired week~~

Salam semua..

Crazy week. So ‘fool’ with function and ministers events. Everywhere. Everydays. So tired and don’t know how to explain with the words.

Sungguh sibuk sampai blog pun aku tak isi entri baru. Dalam sibuk-sibuk itu jugalah gigi geraham yang bongsu ni nak tumbuh. Mencucuk-cucuk sakit sampai otak. Ditambah dengan sakit tulang belakang akibat kurang rehat. Betul-betul aku berkhidmat untuk negara. Hehe..

Sakit gigi pun aku tak endah, buat tak tahu, kalau dilayan sakit tu mesti melarat. Juz denied it. Then, pagi tadi, hari ini, baru terasa sangat. Bangun pagi dengan gusi bengkak dan tekak perit. Tak tahu kenapa. Tulang belakang tak usah cakap. Masuk ofis, mood tak berapa ok. Kepala sungguh sakit. Itulah, cuba mencabar hukum alam. Cuba mengelak dari kesakitan dengan menyibukkan diri. Tapi aku tak boleh buat bodoh sahaja. Aku baru 23 tahun (lum masuk 24 tahun lagi tau…hehe..). Nanti badan aku terlebih ‘matang’ daripada umur. Tak mahu.

Jadilah aku seseorang yang bukan sesiapa kepada sesiapa dan untuk sesiapa..hehe..

Hmm..sah lah tu, dah tak betul.

Chow..