Salam..

Untuk berapa hari ini, aku mempunyai perasaan rajin mengupdate blog yang luar biasa. Perasan atau tidak sudah 3 hari berturut-turut aku memasukkan entri baru..wink..wink..wink..

Tidak sabar rasanya menunggu hari Sabtu ini, untuk berjalan kaki selama 12 jam. Fuh..fisrt time bersosial dengan aktiviti yang menyihatkan (macamlah pernah bersosial dengan perkara yang tidak sihat..haha..)

Tanpa latihan, sah kaki aku akan kejang. Harap-harap janganlah sampai amik MC hari Isnin nanti.

Kelmarin petang, aku berjaya menjejaki kawan-kawan sekolah menengah. Puas pusing-pusing di alam maya, akhirnya aku bertemu mereka. Bukan mudah hendak menjejak kasih sayang ni. Akhirnya, pencarian yang diakhiri dengan kepuasan. Hebat.

Dan, tidak lama lagi sampai tarikhnya aku berumur 24 tahun genap. Tinggal berapa hari saja lagi. Sudah tua rupanya. Alhamdulillah, sejauh ini Allah meminjamkan nikmatnya untuk aku. 24 tahun, yang terlalu sekejap. Alhamdulliah, terima kasih Allah atas nikmat umurmu. Tapi, harap maklum aku belum memasuki fasa baru lagi (yakni:kawin…haha).