Selalu nak buat tidak peduli. Tiada apa-apa berlaku. Nothing happened. Cuba bawa bersabar, tenang. Buat seolah-olah tidak wujud. Ok, aku akan buat seolah-olah mereka-mereka ini tidak wujud. Ya, tiada di sekeliling aku. Very annoyed.

Pernahkah kalian rasa macam nak tarik jer mulut-mulut kepoh dan kecoh perempuan-perempuan yang jahat mulut?Macam nak cencang lumat buat kerabu pastu bagi makan dengan buaya di zoo? (erk..cukup ker buaya tu makan?). Ya, aku pernah. Bahkan hari ini pun aku berperasaan begitu.

Sehinggakan aku keluarkan dalil.Hahaha..berlagak jadi ustazah jap.

Siapa tahan kalau asyik mendengar mereka menggelarkan seseorang dengan gelaran yang buruk. Hah..lepas itu kaitakan dengan diri kita. Contohnya..”Hah..kakak engaku ler tu..””Besfren engkau ler tu…”

Sungguh hampeh.

Masing-masing dah tahap kubur kata mari umah kata pergi, masih tak insaf-insaf.

Kerja di persekitaran yang kotor macam hampas, perangai masing-masing macam tak pergi sekolah, tak duk mengaji Quran. Kan dah kena. Aku tengah marah tahap berapi sekarang ni. Astagfirullah. Pagi ini aku dihidangkan dengan perkara yang membuatkan aku hangin satu badan.

Padahal aku bangun belah kanan pagi tadi. Siap selawat lagi. OOO..they ruin my day. I hate that.

Okey..sekarang ini aku perlu senjata untuk melawan mereka kembali. Jangan pandang enteng sama gua. Akan gua keluarkan segala senjata-senjata yang gua cipta sendiri buat lu. Jangan dipikirin gua yang diam ini, ngak mudah marah.Siap kau bedil kamu. Heheheh…