Rasa macam nak menari dan melompat bintang dengan perasaan riang ria. Yes…yess..yessss…

I got it.I got it.

Berlari-lari pusing-pusing dengan gelak tawa tanpa memikirkan hal sekeliling.

Hah?Where i’m?Office? OMG!!!

Ok. Itu adalah kelakuan buruk dan hodoh aku bila saja dengar cuti dan tiket kapal terbang aku diluluskan. Loncat lagi. Aksi yang kurang sopan bila memikirkan kau berbaju kurung mak cik..haha..

Hmm..akhirnya dapat juga balik kampung halaman di Sabah. Biarpun tujuan asal adalah untuk bertugas, tetapi aku kan pintar, sambil menyelam minum air, makan plaknton juga menangkap ikan emas di dasar laut. Huh…Sabah I’m coming..mak, bapa, akak-akak ku, adik-adikku, anak-anak buah ku..

Sedih bukan, setelah kira-kira 1tahun setengah tidak balik?Sedih, kan, kan?

Perkara pertama aku gembira tahap cipan dapat baby.

Perkara kedua yang mengharukan.

Seorang kawan, dia telefon dan suruh dengar sekejap. Aku tunggu. Rupanya dia mainkan piano lagu ‘First love-Utada Hikaru’, ya, aku pernah mentioned dengannya yang aku suka lagu itu. Baru-baru tadi dia mainkan untuk aku. Great right?

Thanks, my dear fren.

Dan perkara yang ketiga buat kau hangin, apabila, masa aku nak balik masa itulah baru bagi kerja.

Okey, aku kena pergi, kalau tidak malam baru sudah. Uishhh..!!!!

Ada korang kisah ke dengan story aku ni?