Rupanya muka Fasha Sandha tak mulus pun, kan?

Tak suka tengok dia berlakon.

Salam,

Hmmm..sungguh risau dengan keadaan muka sekarang. Sungguh banyak jerawat.

Hishhhhh..benci!

Jerawat semakin menjadi-jadi. Tak faham. Apa yang tak kena pun aku tak tahu.

Kalau ikutkan pemakanan apa yang aku makan sampai jadi macam apantahmukaaku..huhu…

Ya Allah..susahnya hati.

Bertukar-tukar produk?

Bukan kut. Sebab aku memang loyal dengan satu produk.

Macam mana ni. Risau. Risau. Risau.

Subhanallah. Subhanallah.

Sekarang tak suka tengok cermin. Cermin jadi musuh ketat pulak.

Lepastu kalau bercerita dengan kawan-kawan rasa rendah diri kalau diorang pandang dahi.

Auchhhhh..tak suka tak suka tak suka!

Tiada motivasi nak pergi kerja.

Huhu…

Tolong saya.

Jangan cadangkan saya guna aloe vera ok, saya sudah cuba selama sebulan. Tiada perubahan.

Serius.Tumbuhan itu tidak membantu!

Sangat rendah diri. Tiada keyakinan untuk menghadapi orang lain. Tiada daya untuk berinteraksi dengan kawan-kawan. huhu..

Tolong saya tolong saya tolong saya…

Bila asyik merungut pasal jerawat, saya jadi tension yang amat.

Dulu tak pernah jadi macam begini. Tak pernah seteruk  ini. Paling-paling pun tumbuh sebiji sebiji lepas sebiji mati sebiji tumbuh, itu pun time period saja.

Sekarang setiap masa tumbuh. Malar tumbuh tapi tiada yang mati. Amacam.Cinabeng tul.

Boleh gila macam begini.

Lepas ini kena makan sayur sahaja. No oily food anymore!. Mukramad.

::::::Dah kena baru taubat::::::