Salam,

Alhamdulillah, akak kedua saya selamat melahirkan anak keempat dia. Bayi lelaki. Syukur ya ALLAH.

Ini baby boy tu..nama belum ada lagi...cute kan..geram ngan pipi dia tu..

26hb Nov. Pagi akak saya masuk hospital. Ada tanda-tanda mahu melahirkan. Malam 27hb malam 9.40 akak selamat melahirkan. Jadi baby boy ini bayi awal Muharram. Lahirnya seorang lagi anak cucu adam dan umat Muhammad.

Semoga jiwanya bahagia dengan ajaran Islam yang murni dan menjadi pedang agama akan datang.

Tenang saja masa tengok muka baby ni.

Psssttt…pastu terasa macam mahu ada anak juga. Puas gomol, peluk-peluk, cium pipi dia yang demok tu..gigit-gigit..hehe..

Matilah, kalau aku ada anak sendiri nanti..T……………………..T

Tahniah akak dan abang. Mungkinkah ini anak terakhir. Leaps ini tak mahu tambah lagi?hehehe..cukuplah dua lelaki dan dua perempuan kan…:)

Wah…to baby boy…

Selamat datang…semoga kehadiranmu membawa kebahagiaan kepada semua orang ya.

Sayang kamu!

Muahhhhhhhh…