Salam,

Hari ini:

1. Tiada makna saya mahu berbaik-baik dengan orang yang tidak mahu berkawan dengan saya.

2. Melawat pelajar  berlatihan industri. Saya tahu pasti ada yang tidak berjalan dengan lancar. Banyaknya masalah yang akan dilakukan oleh pelajar.

3. Saya makan nasi lemak yang dibahagi dua, separuh untuk sarapan, separuh untuk lunch. Untuk lunch saya add on dengan ayam masak lemon. Tak sedap langsung. Ayam masak lemon seketul rm1.60.

4. Saya beli  kuih-muih Rm2: 7 biji, karipap dan keria. Ada lagi ke tempat korang jual kuih dengan harga ini?tak ada kan?..hihihi..

5. Adik saya buat lawak dengan mengatakan bakal mentua dia akan datang pada hari raya nanti.

6. Sewaktu mengajar tadi saya terlupa perkataan ‘amusing’. Malu dengan pelajar. Hewhewhew…^_^

7. Kasut berbau busuk, sebab masih lembab kena hujan kelmarin. Oleh kerana saya malas mahu pakai heel, terpaksa sarung kasut flet itu juga. Jadi, kaki saya turut sama berbau ‘nyaman’ busuk.

8. Saya sedang sibuk menyudahkan kerja yang seminggu tak pandai siap ini.

9. Saya tukar gambar profile di FB hari ini..^__^

10. Ada kawan foward mesej untuk kupon McD, beli satu Chicken Foldover dapat percuma satu.

11. Saya sibuk cari buku rujukan Asas Komunikasi, Introduction To Mass Communication, Communication Theory, untuk disumbat dalam silibus.

12. Saya belasah Master Potato member office, sangat memalukan.

13. Internet sangatlah lembab, macam siput.

14. Saya sangat susah hati terhadap satu perkara itu, tetapi saya buat-buat tak tahu..(-_-“)

15. Bye, wasalam.