Credit:
Terima kasih tuan punya gambar dan pakcik google.

Credit:
Terima kasih tuan punya gambar dan pakcik google.

Salam,

Bersempena Hari Buku Sedunia Mac ini, saya merancang untuk membuat satu aktiviti di kampus tempat saya mengajar. Saya memerlukan pertolongan anda sekalian untuk menyumbangkan buku-buku terpakai, buku-buku yang anda sudah tidak ingin menggunakannya dan apa-apa jenis buku pun.

Saya memerlukan bahan pameran untuk aktiviti amal ini. Diharap kalian boleh membantu saya dan pelajar-pelajar saya merealisasikan majlis ini.

Wah…entri bukan main formal..^___^

Jika tuan/puan prihatin ingin menyumbangkan bahan bacaan boleh menghantar ke alamat seperti berikut:

Rasidah Misni,
Kolej Yayasan Sabah,
City campus Sembulan,
Jalan Ibu Pejabat JKR,
Off Jalan Mat Salleh,
88100 Kota Kinabalu, Sabah.

Terima kasih.