Salam,

Sambil memantau pelajar-pelajar ambil ujian hari ini, rajin pulak tangan mengupdate entri..haisshhh..buat-buat lupa padahal banyaknya kerja kena settle kan ni. Tapi, aku kan gila kentang slumber-badak buat kerja last minute, so the outcome of course as you wish will get ‘somethingfancy’ from ‘the last minute’ punya kerja.

Oppss! adik-adik jangan ikut ahkak, ahkak dah 45 tahun hidup di dunia, terlalu banyak makan garam tu yang otak sewel sikit. Ingat tu, yang baik dijadikan teladan, yang buruk jadikan pengajaran..:P

Mungkin beginilah aku tua nanti kan..hahaha..perasan..credit:tuan punya gambar dan pakcik google

Mungkin beginilah aku tua nanti kan..hahaha..perasan..credit:tuan punya gambar dan pakcik google

Ok, the things that I should settle down in short day ini ialah
i. Proposal to organize World Book Day middle of Mac..<—- yang ini sepatutnya pelajar yang buat tapi I kan murah hati..:)
ii. Notes; should be my note will updated every semester, but emmm..emmm..I malas..so, students, just bersyukur dengan adanya nota itu, tak perlu mahu yang lates bagai ok..sama saja pon! (larriiii…)
iii. Kena design flyers untuk meminta bantuan orang ramai menyumbangkan buku-buku terpakai mereka. Ok, I got it, its terrible one, sebab aku tak pandai design.
iv. Belum terfikir mahu bagi tugasan apa kepada pelajar.
v. Belum mengupdate 'bank soalan'..dekat-dekat nak exam nanti baru separuh mati 'mencipta' soalan kreatif.

Dan banyak lagilah..huhu..

#Lucu aku perhatikan riak wajah pelajar-pelajar..susah le tu soalan aku. Terkebil-kebil, pandang siling, pandang kertas semula, ada yang termenung jauh..hey, macha! aku dah inform korang ada ujian dari minggu lalu lagi kan? Hujung minggu korang buat apa?

45 minit bagi peluang dengan pelajar menjawab ujian..Good Luck!
Gelagat pelajar, ada yang pengsan sudah, urut-urut batang leher, main pen..credit: terima kasih tuan punya gambar dan pakcik google.

Gelagat pelajar, ada yang pengsan sudah, urut-urut batang leher, main pen..credit: terima kasih tuan punya gambar dan pakcik google.

Hahaha..aksi terbaru melurut rambut dengan pen!
How creative you are student.
Eh! saya puasa ganti hari ini. Apa mahu makan buka puasa nanti ya?
Plan mau buat spageti ikan sardin, bahan ada yang ada kecuali tomato. Senang. Jom menu berbuka hari ini western sikit.
Ok, lah apa-apa pun GOOD LUCK me and you-student!

gd