Alhamdulillah..

Hari Sabtu lalu, majlis konvokesyen aku berjalan lancar. Terharu dan tersangat gembira.

Aku dapat EMPAT jambangan bunga. 2 besar dan 2 kecil. 2 daripada mak ngn bapa dan abang dan akak. 2 yang kecil tu daripada adik bongsu aku dan yang 1 lagi daripada kawan mak bapa aku. Anak dia pun konvo, so bertemu di PICC.

Sungguh aku terharu sangat, adik lelaki aku hadiahkan jambangan bunga (yang kecil tu) beserta 1 set one drop perfume. So terharu. Dan adik perempuan aku ‘belanja’ amik gambar studio. Tak tahu pula berapa harganya. Thanks my dear sist and  bro. You all sungguh baik hati. Nak nanges pun ada.

Paling terharu bila mak ngan bapa tunggu aku di depan pintu dewan konvo. Terang, ditubir mata mereka ada genagan air mata, mestilah air mata gembira.

Dan Si Dia yang janji nak datang tidak kunjung tiba. Lega. Tidak perlu memutuskan jawapan. Alhamdulillah. Terima kasih banyak ya Allah.

Dan, malam Sabtu dan Ahad aku sakit-sakit badan dan selesema. Macam ada simtom2 H1N1. Adik2 aku kecoh suh pergi klinik. Mak ngan bapa aku risau. Keputusannya, aku hanya rehat di rumah. Aku yakin bukan penyakit itu ya.

Namun, sehingga hari ini, aku masih lagi tidak berapa sihat. Mood OUT!. Aku tak suka, tapi aku tak berdaya menghindari rasa gila itu. Aku berserah. Aku banyak berbuat dosa, untuk mengurangkan dosa Allah telah mengutuskan sakit untukku.

Nanti upload gambar ya..